fredag 30 juni 2017

Vilken brunch!

Hej kära vänner! Vilka dagar jag har



Som idag var jag hembjuden på brunch till min gamla barndomsvän Mia.
De har sålt sitt hus och flyttat in till en stor tjusig alldeles ny lägenhet.


Det nybyggda området ligger vid våra barndomskvarter... här har vi sprungit och lekt många gånger.
Lite nostalgi och jag förstår att hon trivs och att det känns lite som att komma hem.



Här fick jag avnjuta en överdådig brunch... så mycket gott!



Det blåste lite för mycket för att sitta på balkongen.
Söta lilla Antonius låg så fint i mitt knä.



Jag tycker om det nybyggda området. Fina färger och fin form på husen.
De passar in bland de äldre husen... ja, riktigt fint!


Dagen avslutades bara ett par stenkast därifrån... 
Nämligen på Östgötaporten där det var Europa Leauge-match.


Storseger till IFK Norrköping... de vann med 5-0.
Under pausen kom mannen med fin flaska och en god korv med bröd till mig.


En bra början på dagen och ett riktigt gott slut!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

8 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Ser ut som en svart papillon(eller egentligen en phalene)? Men jag trodde inte de kunde vara så svarta?!! Vi har en 8 månaders papillonvalp.

Anne-Marie sa...


Du har det bra du. :)
God mat och trevligt sällskap och sedan en underhållande match. Kär passar ju verkligen. :)
Blandingen av gamla och nya hus tycker jag ser väldigt bra ut.
Kramar!

Channal sa...

Nu har jag frågat Mia vilken ras Antonius är. Det är en Rusky Toy. Han är ännu mindre än vår lilla Teddy som är en långhårig chihuahua. Mysigt med småhundar.

KRAM

Channal sa...

Tack! Ja, jag har det oförskämt bra! Hoppas ni har fått det lite svalare i Weed. Visst är det fint när ny arkitektur smälter in i det gamla.

KRAM

Ninnie sa...

Så roligt att fortfarande ha kontakt med gamla barndomsvänner!

Channal sa...

Ja, det är så värdefullt!

KRAM

Mamma C sa...

Vilken dag du hade igår :)
Kram Mamma C

Channal sa...

En toppendag :-)

KRAM