torsdag 29 mars 2018

Skärtorsdag...


Hur söta är inte påskkärringarna som kommer och ringer på dörren... 
Och hur glad blir jag inte av ett "Glad Påsk" och ett fint ritat påskkort. 
Kul att få göra dem glada också med att fylla deras korg med lite smågodis.


 Känns inte som det var så länge sedan mina flickor var påskkärringar. #tbt år 2001.


Nu har jag gått på påsklov och det känns otroligt skönt.
 Även mannen har gått på ledighet så det har vi firat ikväll med prosecco och sushi... skål o mums!



På jobbet fick vi massor av söta, sega, goda kolor av vår rektor... smarrigt!


Nu ska vi njuta av ledigheten för det är vi värda.
Fin kväll till dig min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

7 kommentarer:

Razzy sa...

Visst är det skönt med ledighet, lätt behövlig nu. Kram Eva

Ninnie sa...

Så härligt med påsklov! Jag har ju inte påsklov, men däremot lite färre barn på förskolan nästa vecka, pga påsklovet, och det känns väldigt skönt. (för både barn o vuxna!) Och så fyra lediga dagar nu, härligt! Hoppas bara att våren ska ta fart också, massa minusgrader här hos mej, huuu.
Glad Påsk!

Mamma C sa...

Här är det inga påskkärringar som kommer med några ritade påskkort. Så härligt och skönt med lite lov nu. Så gott med sushi och lite skumpa.
Kram och Glad Påsk, Carin

Channal sa...

Otroligt skönt och välbehövligt.

KRAM

Channal sa...

Underbart att kunna ligga kvar i sängen och solen skiner! Skönt att det blir lite lugnare för dig och barnen.

KRAM

Channal sa...

Nej, men ni har värme!! Här är det -10 på nätterna. Trött på kylan nu!

KRAM

vaiybora sa...

Certainly it is nice with leave, easily needed now. hug eva.

ดูหนัง