lördag 19 maj 2018

Underbart väder!


Kära vänner, hoppas att ni har haft en fin pingstafton! 
Själv har jag haft kalas bland syrener och såpbubblor.




Så här vacker och skön utsikt har jag från min nya hängmatta.
En fin födelsedagspresent från Lotta, Ida, Mike och Frank. 1000-Tack!
Hängmattan har samma färger som himlen och körsbärsträdets lövkrona.



 Idag har mamma varit ute hos oss... så glad för det!


Vi har verkligen fått känna på sommarvärmen i en period nu... och allt blommar.


Det var gott med sill och potatis och mysigt att sitta på baksidan.






Hipp Hipp Hurra! Igår blev vår lilla pälskling Teddy 11 år.





Alla ville ligga i hängmattan... så skööönt!


Låt oss njuta av alla vackra syrener... den vackraste tiden på året är nu om du frågar mig.

Må solen lysa på dig var du än är.

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken fin present som alla verkade gilla också. Så vackert med syrenerna och doften som är när dom blommar. Ha en fin söndag nu.
Kram Carin

Channal sa...

Behövdes en ny så denna var kanon! Så vackert ute, men det går alldeles för fort!

Fin söndag till dig med! KRAM