onsdag 14 juli 2010

Jag ska lura mina fettceller!

Under veckan på Österlen gick jag säkert upp två, tre kilo! Hur kul ÄR Det!! VA?! Visst ska man unna sig god mat... med det jag går upp på en vecka tar minst tre månader att bli av med... suck! När jag var ung var jag aktiv inom friidrott... då tränade jag flera gånger i veckan nästan hela dagar! Det var inte bara friidrott, jag höll på med gymnastik också. IK Tiwaz och N.GF. Idag sitter jag bara och jäser och äter gott! Men nu ska det bli andra bullar än nybakade kanelbullar! Det ska bli Nutrilett chokladsmak =( och De lovar...
  • snabb viktnedgång
  • ett komplett mål
  • att det funkar

Sen har jag köpt en stor flaska Celluli Laser... hör ni, Celluli lazzzzer... bzzzz... det liksom ska hyvla, tälja min kropp! Skinnet som har lossnat från skelettet kommer på plats och underhudsfettet dräneras! Oj, oj krämernas Rolls Royce är hemma hos mig! Men den doftar scoutläger, grillkorv! Men vad gör jag inte för att lura mina fettceller! Får spraya på lite J'Adore! Håll nu tummarna att det funkar snälla ni!

Mycket gott på Österlen... (blir hungrig, JÄTTEHUNGRIG!)
På Blåsingsborg Gårdshotell där vi bodde unnade vi oss riktigt god gourmetmat á la Guide Michelin. Våra smaklökar fick en riktig härlig våt kyss! Notan blev hmmmmm... STOR!
http://www.blasingsborg.se/content.asp?get=MENYER&mbox=4
Men men... Nutrilett går bra i hettan också!
(alla foton och kollage av mig)
Solig Kram till alla... Anna

Inga kommentarer: